I prudutti cinesi di alta qualità soddisfanu a dumanda di l'UE

Data: 24/04/2021
Di Yuan Shenggao

Malgradu a pandemia, u cummerciu sino-europeu hè cresciutu constantemente in u 2020, chì hà benefiziu parechji cummircianti chinesi, anu dettu l'internu.
I membri di l'Unione Europea anu impurtatu merchenzie per un valore di 383,5 miliardi d'euros ($ 461,93 miliardi) da a Cina in 2020, un aumentu annu di 5,6 per centu.A UE hà esportatu commodities à a Cina ammontu à 202,5 ​​miliardi d'euros l'annu passatu, un aumentu annu di 2,2 per centu.
Trà i 10 partenarii di cummercializazioni più grande di l'UE, a Cina era l'unicu chì hà vistu un aumentu bilaterale di u cummerciu.Cina hà rimpiazzatu i Stati Uniti per a prima volta per diventà u più grande partner cummerciale di l'UE l'annu passatu.
Jin Lifeng, direttore generale di Baoding Import and Export Company per Artware in a pruvincia di Hebei, hà dettu: "U mercatu di l'UE conta per circa 70 per centu di e nostre esportazioni totali".
Jin hà travagliatu in i mercati americani è europei per parechji decennii è cunnosce e so differenzi."Avemu pruducia principarmenti vetru cum'è vasi è u mercatu di i Stati Uniti ùn hà micca bisognu di assai per a qualità è avia una dumanda stabile di stili di produttu", disse Jin.
In u mercatu europeu, i prudutti aghjurnanu spessu, chì esige chì e cumpagnie sò più capaci di ricerca è sviluppu, disse Jin.
Cai Mei, direttore di vendita di Langfang Shihe Import and Export Trade in Hebei, hà dettu chì u mercatu di l'UE hà standard elevati per a qualità di u produttu è i cumpratori dumandanu à e cumpagnie di offre parechji tipi di certificati di autentificazione.
A cumpagnia si tratta di l'esportazioni di mobili è un terzu di i so prudutti sò esportati à u mercatu di l'UE.E so esportazioni si fermanu per un periudu in a prima mità di u 2020 è crescenu in a prossima mità.
A Fiera di Canton cuntinueghja à travaglià cum'è una piattaforma per aiutà e cumpagnie à espansione i mercati, cumpresu u mercatu di l'UE, in u sfondate di una situazione severa di u cummerciu esteru in 2021, anu dettu l'insiders.
Cai hà dettu chì i prezzi di spedizione di i prudutti anu aumentatu per via di l'aumentu di i prezzi di a materia prima.I tariffi di u trasportu di l'oceanu anu ancu continuatu à cresce è alcuni clienti anu aduttatu una attitudine d'aspittà è vede.
Qingdao Tianyi Group, un legnu


Tempu di Postu: Apr-24-2021